корекція мовлення

корекція мовлення.урок 8.Самостійна робота

Самостійна робота
Варіант І
І. Дайте визначення.
Фонетика – це ______________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
Звук – це __________________________________________________________
________________________________________________________________
Алфавіт – це _______________________________________________________
________________________________________________________________
ІІ. Підкресліть в словах голосні букви.
Влітку, село, велосипед, космонавт, різнокольорові, віконце, площа, хмарне, Батьківщина, учитель, модель, університет, студент, робота, продукти, блакитне, дозвіл, розписка, берегиня, осінь, листопад, літак, електричка.
ІІІ. Запишіть звукові моделі слів.
Сонце –               _____________________
Олівець –            _____________________
Яблуко –             _____________________
Дощ –                  _____________________
Вересень –          _____________________
ІV. Вставте пропущені букви «и» або «і».
Груш ..  ,  миш .. , калюж .. , пощ .. пує, каж .., леж .. , нож .. , лиж .. ,
кр .. ж .. на, щ .. гл .. к, хл .. бн .. ця, ж .. тн .. й, ш .. пш .. на, дзв .. нк .. й,
н .. зько, гаряч .. й, Батьк .. вщ .. на, ч .. тат .. , щ .. тка, ч .. тко, ноч .. ,
зач .. ска, веч .. р,  л .. щ .. на, задач .., круч .. , пахощ .. , в .. щ .. й,
н .. жч .. й, дощ  .. .
V. Утворіть слова із букв, запишіть їх.
І, б, г – біг.
Е, я, г, р, б, л –          ______________________________
О, у, г, л, б, с –          ______________________________ 
О, е, ь, г, т, л –          ______________________________                                     
Е, і, й, г, н –               ______________________________
А, а, у, п, п, г –          ______________________________                                     
У, и, й, п, х, к –         ______________________________
Е, е, а, а, ч, р, п, х –  ______________________________                               
А, е, ю, к, п, л, х –    ______________________________
У, о, и, х, д, ж, н, к – ______________________________                           
А, а, о, г, р, м, т –      ______________________________
VІ. Доберіть слова протилежні за значенням, запишіть їх.
Високий – низький.
Довгий –            ________________________
Широкий –        ________________________
Далекий –          ________________________
Холодний –       ________________________
Рідний –             ________________________
М’який –            ________________________
Повільний –       ________________________
Тихий –              ________________________
VІІ. Виправте помилки, запишіть текст.

Кого більше цінують?
динО ченьу питавза теляучи:
-          жітьСка, дьбу скала, гоко дилю щебіль нуютьці? гоТо, тох гатоба ритьгово, ич гото, тох лома ритьгово?
тельУчи повів від:
-          З куран од іно чатькри ан лоті бо бижа. леА хтоні ен таєзвер ан них вагиу. А то веньпі читькри лькиті ан танкусві, і дилю хаютьслу гойо: кидаються про і наютьпочи цюватипра.
-           
Дайте відповідь на питання:
-          Кого більше цінують?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________






Варіант ІІ
І. Дайте визначення.
Алфавіт – це ______________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
Звук – це __________________________________________________________
________________________________________________________________
Фонетика – це _______________________________________________________
________________________________________________________________
ІІ. Підкресліть в словах голосні букви.
Істина, любов, стосунки, висновок, спорт, дружба, оздоба, досвід, злагода, іскра, концерт, щасливий,  яструб, ластівка, портфель, вистава, роздум, спогади, щирість, скрипка, припливати, краплина, білизна, хлібороб, учень.
ІІІ. Запишіть звукові моделі слів.
Чашка –               _____________________
Пень  –                 _____________________
Єнот –                  _____________________
Щоки –                _____________________
жовтень –            _____________________
ІV. Вставте пропущені букви «и» або «і».
С .. льн .. ця, нам .. сто, задач .. , св .. танк .. , в .. дправ .. т .. ся, грош .. , друж .. т .. , дощ .. ть. Кращ .. , чолов .. ч .. й, д .. тяч .. й, ж .. ноч .. й, ч .. стота, щ .. чка, поч. .. ст .. т .. , веч .. рн .. й, щ .. р .. сть, рад .. сть,
ласт .. вк .. , св .. ж .. , щ .. л .. на, вужч .. й, товщ .. й, тонк .. ш .. й, здоб .. ч, в .. глянув, пахощ .. .
V. Утворіть слова із букв, запишіть їх.
І, б, г – біг.
А, я, к, р, п, л –              ______________________________
Е, о, к, р, м     –              ______________________________ 
А, а, і, у, к, в, р, м  –      ______________________________                                     
А, о, а, к, р, н, в, л  –      ______________________________
І, х, л, б  –                       ______________________________                                    
Е, у, у, к, н, г, р  –          ______________________________
А, а, а, б, к, л, ж, н  –      ______________________________                               
Ю, и, а, л, д, н –              ______________________________
А, ю, о, м, л, н, к  –         ______________________________                           
У, е, ь. ч, н  –                  _____________________________
VІ. Доберіть слова протилежні за значенням, запишіть їх.
Високий – низький.
Товстий –            ________________________
Кислий –             ________________________
Веселий –            ________________________
Старий –              ________________________
Злий –                  ________________________
Великий –            ________________________
Вузький –            ________________________
Гарячий –             ________________________
VІІ. Виправте помилки, запишіть текст.

Як печуть хліб
ілбХ им з амив мої жногоко няд. А кя лятьроб ілбх? акТ то, лико рошнобо возять при ан возад, в лабораторії начаютьви огой амкс, лірко, пахза. тімПо шноборо паютьвиси у ликіве нича ялд мішуванняза статі. оД робошна дають до плуте дуво і дріжджі. мішуютьЗа стоті. тімПо шинама ірже стоті ан токчишма і кидає ви хї ан хомуру чкустрі. чПі, в куя пляютьпотра кишмат статіс, гріваєтьсяна жеду льноси. Юбитьзро токшма статі локо в чіпе і скакуєви відтиз товимго буханцем!
Дайте відповідь на питання:
-          Що визначають в лабороторії?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Немає коментарів:

Дописати коментар