корекція мовлення

Корекція мовлення.Урок 50

Підсумкова контрольна робота з корекції мовлення
Варіант І
Початковий рівень (За кожну правильну відповідь – 0, 5 бала. Обирай 1 варіант відповіді).
  1. Позначте рядок, у якому всі букви позначають голосні звуки:
           а) о, в, у, с, й, і;
           б) я, е, и, ї, з, є;
           в) у, е, а, о, и, і.
2. Свистячі приголосні звуки – це:
                а) [с], [з], [ц], [дз];
                б) [ш], [ж], [ч], [дж];
           в) [с], [з], [в], [л].
    3. Укажіть пару слів, в яких не пишеться апостроф:
                а) св..ято – моркв..яний;
                б) з..їхав – пам..ятник;
                в) жаб..ячий – солом..яний.
4. Позначте рядок, у якому в усіх словах приголосні звуки дзвінкі:
           а) буряк, бджола, мистецтво, рядок;
           б) залізо, жаданий, гордий, лимонний;       
           в) вокзал, дзвінок, ранній, град.
    5. Позначте рядок, в якому допущено помилку при переносі слів:
           а) ра-джу, міль-йон, роз-бій, хо-джу;
                б) бур’-ян, морсь-кий, се-стра, поль-овий;
           в) гай-ка, ріл-ля, при-йти, кіст-ка.
    6. Позначте рядок, в якому поєднання слів не є словосполученням:
           а) флора і фауна, накивати п’ятами, слава мовчать;
           б) звести очі, високі хвилі, знайомий з дитинства;
                в) свіже повітря, писати у зошиті, готувати обід.
Середній рівень
(За кожну правильну відповідь – 1 бал).
    1. Дайте визначення терміну:
        Слово – це  _______________________________________________________
    2. Вставте пропущені букви «г» або «х»:
        ле..кий, по..мурий, во..кий, пу..настий, смі.. , сні.. , пирі.. , кі.. ті, ні.. ті, ви..ід,    
        допомо..ти, с..опити, ля..ти, с..уднути, з..олодніти, по..ляд, слу.. , бере…  .
    3. Утворіть словосполучення із слів:
        чужий, сторона -  …..
        зустріти, подруга - ……
        до, причалити, берега -  …..
Достатній рівень
(За перше завдання – 1 бал, за друге – 2 бали)
    1. Поділіть слова на склади для переносу. Поставте наголос.
        Раджу, флора, ранній, сузір’я, льотчик, козацький, якісний, лід, осінь, степ.
    2. Утворіть речення із слів. Підкресліть головні члени речення.
       Око, навесні, розмаїттям, милує, гора, зелені, Тарасова.
       З, своя, лине, гаю, полум’яна, кожного, пісня.
       У, за, людина, Вітчизну, прекрасна, боротьбі.
       В, всі, були, дерева, саду, листом, вериті, зеленим.
Високий рівень
(За правильно виконане завдання – 3 бали)
     1. Укажіть спосіб зв’язку слів в словосполученнях, придумайте з ними речення, запишіть:
         Втілити у життя - ….
         Мало слів - ….
         Дивляться з неба - ….
         Окреслений різко - …
         Рідна мова - ……













Підсумкова контрольна робота з корекції мовлення
Варіант ІІ
Початковий рівень
(За кожну правильну відповідь – 0, 5 бала. Обирай 1 варіант відповіді)
  1. Позначте рядок, у якому всі букви позначають приголосні звуки:
           а) о, в, л, с, й, і;
           б) д, н, ш, ї, з, ч;
           в) й, б, с, ц, к, х.
2. Шиплячі приголосні звуки – це:
                а) [с], [з], [ц], [дз];
                б) [ш], [ж], [ч], [дж];
           в) [с], [з], [в], [л].
    3. Укажіть пару слів, в яких не пишеться апостроф:
                а) зв..язав – полум..я ;
                б) об..ява – рум..яний;
                в) св..ятковий – бур..як.
4. Позначте рядок, у якому в усіх словах приголосні звуки глухі:
           а) шепоче, спекли, качка, тісто;
           б) радість, учень, школа, стадо;       
           в) синій, гора, суддя, скопали.
    5. Позначте рядок, в якому допущено помилку при переносі слів:
                а) яб-луня, збіж-жя, на-ука, сі-м’я;
           б) різь-бяр, студент-ство, хо-джу, си-нього;
           в) пташ-ка, мадон-на, дово-джу, кіл-ьце;
    6. Позначте рядок, в якому поєднання слів не є словосполученням:
           а) день і ніч, погода навесні, прихилити голову;
           б) високий швидко, далекий родич, легко жити;
                в) думати про нього, дуже просто, білий сніг.
Середній рівень
(За кожну правильну відповідь – 1 бал)
    1. Дайте визначення терміну:
        Наголос – це  _______________________________________________________
    2. Вставте пропущені букви «д» або «т»:
        зага..ка, сі..ка, клі..ка, пара.. , заря..ка, гря..ка, салю.. , сала.., скла.. , лебі..ь,   
       тор.., сковорід..ка, сусі..ка, зас..ібка, компо…, льо..чик, виногра.. , уря.. .
    3. Утворіть словосполучення із слів:
        високий, сосна -  …..
        побачити, вовк - ……
        з, з’їхати, гора -  …..
Достатній рівень
(За перше завдання – 1 бал, за друге – 2 бали)
    1. Поділіть слова на склади для переносу. Поставте наголос.
      Кожух, рать, олень, туманний, з’їхав, майорить, обласний, взуттєвий, гірський.
    2. Утворіть речення із слів. Підкресліть головні члени речення.
        Навесні, Батиєва, зеленою, здіймається, хвилею, гора.
        За, солов’їний, лунає, тихий, свист, долиною.
        Затихають, під, осінніми, оселі, високими, зорями.
        Всю, швидко, сніг, долину, засипав
Високий рівень
(За правильно виконане завдання – 3 бали)
    1. Укажіть спосіб зв’язку слів в словосполученнях, придумайте з ними речення, запишіть:
         Чарівна казка - ….
         Рухається швидко - ….
         Зайшов у кімнату - ….
         Правильно говорити -….
         Запобігти лихові - …..











Немає коментарів:

Дописати коментар