корекція мовлення

Корекція мовлення урок 17

Тематичне оцінювання.

Варіант І
І. Дайте відповіді на питання.
З допомогою чого утворюються приголосні звуки? ___________________________
_______________________________________________________________________
Чи можуть приголосні звуки утворювати склади? ____________________________
Які бувають приголосні звуки? ____________________________________________
______________________________________________________________________
ІІ. Підкресліть в словах букви, які позначають приголосні звуки.
Влітку, село, велосипед, космонавт, різнокольорові, віконце, площа, хмарне, Батьківщина, учитель, модель, університет, студент, робота, продукти, блакитне, дозвіл, розписка, берегиня, осінь, листопад, літак, електричка.
ІІІ. Вставте пропущені букви.
При .. ьба, ка .. ина, яві .. , дереві .. , мережи .. о, ря .. т, дебют .. , бу .. ина,           варени .. и, го .. тина, ґа .. ок, чоти .. и, жи .. ло, пі .. ня, суті .. ки, уря .. , естети .. а, о .. трів,  шип .. ина, айст .. а, досві .. , дзвін .. ий, квітен .. , вогни .. е, бд .. ола, кукуруд .. а, ведме .. а.
ІV. Змініть одну букву, утворіть нове слово.
Ґанок – ранок;
ґава - _____________________   ; коник - __________________________;  калина - ___________________ ;  зірка - ___________________________ ; колобок - __________________ ; дим - ____________________________ ;        кит - ______________________ ; лис - ____________________________ ;
банан - ____________________ ; дочки - __________________________ .
V. Змінить слова за зразком, запишіть їх в два стовпчики.
Зразок: Гілочка –  на гілочці. Білочка – на білочці.
На чому?                                              На кому?
__________                                           ___________
__________                                           ___________
__________                                          ___________
__________                                          ___________
__________                                          ____________
__________                                          ____________
__________                                           ____________
__________                                         ____________
Слова: стрічка, річка, синичка, курочка, тачка, собачка, бочка, квочка, конячка, вудочка, криничка, лисичка, гусочка, паляничка, пічка, учениця
VІ. Утворіть із речень зв’язний текст, запишіть.
                                     Результат пошуку зображень за запитом "книжка"
 Люби і бережи книжку.
 Ось і ти пішов до школи, і кожного дня в твоїх руках книжка.
 Книжка – джерело знань.         
 Бережно перегортай сторінки книжки, не загинай їх.
 Про книжку людина склала багато загадок, приказок, прислів’їв.
 Дорослі читають їй книжки.
 Кожна людина все своє життя крокує з книжкою.
 Дитина ще не ходить до школи, а вже знайома з книжкою.






Тематичне оцінювання
Варіант ІІ
І. Дайте відповіді на питання.
Що таке звук? __________________________________________________________
_______________________________________________________________________
З допомогою чого утворюються приголосні звуки? ___________________________
_______________________________________________________________________
Чи можуть приголосні звуки бути складотворними? __________________________
______________________________________________________________________
ІІ. Підкресліть в словах букви, які позначають приголосні звуки.
Тіньовий, скоринка, тинятися, котити, комар, морок, кіготь, холод, проїзд, двері,
монах, ховрах, кожух, темний, коло, спека, спати, поспіх, чаша, посуха, безлад, малий, гриміти, страх, гора, дзвін, молодь, ясен, бандура, колос.
ІІІ. Вставте пропущені букви.
Мі .. ь, п .. ах, зе .. но, гаї .. ка, бруд .. ий, полі .. , щу .. а, зеле .. ь, чо .. ен, бо .. щ, добро .. а, злаго .. а, стої .. ь, со .. іл, ясні .. ть, мере .. иво, паро .. лав, газе .. ний, галяви .. а, молодіс .. ь, поспі .. ати, закін .. ення, чоти .. надцять, шви .. ко,          хлі.. ороб, грома .. янин, військо .. ий, су .. асність.
ІV. Змініть одну букву, утворіть нове слово.
Зірка - гірка;
кава - _____________________  ;     нора - __________________________; 
малина - ___________________ ;     гілка - _________________________ ;
зубок -      __________________ ;     рис - __________________________ ;    
коса - _____________________ ;      ротик - ________________________ ;
баран - ____________________ ;      жабка - ________________________ .
V. Змінить слова за зразком, запишіть їх в два стовпчики.
Зразок: Гілочка –  на гілочці. Білочка – на білочці.
На чому?                                              На кому?
__________                                           ___________
__________                                           ___________
__________                                          ___________
__________                                          ___________
__________                                          ____________
__________                                          ____________
__________                                           ____________
__________                                         ____________
Слова: стрічка, річка, синичка, курочка, тачка, собачка, бочка, квочка, конячка, вудочка, криничка, лисичка, гусочка, паляничка, пічка, учениця.
VІ. Утворіть із речень зв’язний текст, запишіть.
                                   Результат пошуку зображень за запитом "запас звірями на зиму"
Маленькі звіринки запасають у своїх коморах їжу, лагодять і утеплюють свої житла.
На гілках дерев з кожним днем усе менше стає листочків.
Дерева роняють листя, трава й квіти в’януть, сохнуть.
Тварини також до зими готуються.
Ліс улітку був увесь зелений, а тепер берізки та клени жовті,  а осики червоні.
Мандрівні птахи збираються у великі зграї, щоб летіти у вирій.
Так усе живе — і рослини, і тварини — готуються до довгої та холодної зими.
Далеко видно все навколо крізь облетілі, голі віти.





Немає коментарів:

Дописати коментар