корекція мовлення

Корекція мовлення.Додаток до теми 1,2


Тема.
Голосні звуки.
Завдання. Прочитайте слова і поставте наголос.
Ранок, далекий, лопух, кажан, мотузка, теслярем, вузлик, зеленіє.


Завдання. Назвіть звуки, з яких складаються слова. Якими звуками вони розрізняються?
Сад – суд, тік – кіт, село – осел, лис – ліс.
Дерево – дерева – дереву – на дереві, село – села – селу – у селі.


Завдання. Прочитайте слова, дотримуючись правил вимови, назвіть голосні звуки.
         Радість, спілкування, джерело, звертається, людина, можливо, розчарувань, сподівань, найвища, радість, професія.

Завдання. Прочитайте уривок, дотримуючись української літературної вимови і поясни, як ти це розумієш.
         Найвища радість на землі – це спілкування. В ньому джерело людських радощів і розчарувань, сподівань та успіхів. Людина майже ніколи не залишається один на один із собою, бо навіть тоді, коли поруч із нею нікого немає, вона подумки звертається до когось чи до чогось. Немає професії, яка б не вимагала спілкування. Можливо, лише професія астронома – спостерігача, але він теж розмовляє із зірками.

Завдання. Прочитати слова в швидкому темпі.
         Криза – риза, кулан – клан, преса – прес, туша – туш, слон – сон, їжак – їжа, клуб – куб, планка – ланка, бард – бар, корона – крона.

Завдання. З перших літер наданих слів утвори нове слово.
v Голуб, екскаватор, руки, око, йод.
v Ялинка, світлофор, екран, намет.


v Стіл, емаль, равлик, економіст, дорога, автобус.







Немає коментарів:

Дописати коментар